Friday 27 June 2014

Tora datang lagi!!

Tora datang lagi!!!

Macam iklan kan? Sebenarnya bukan tora yg aku maksudkan. Bulan ramadhon!

ramadhan tiba, ramadhan tiba ,ramadhan tiba, marhaban ya ramadhan, marhaban ya ramadhan.

Siap ada selingan nasyid pulak. haha

Alhamdulillah Allah masih izinkan dan bagi lg peluang untuk berpuasa lg di bulan mulia ni.

Alhamdulillah!! kata khatib semalam bulan puasa ni bulan pesta pahala. Bulan bonus. pahala lipat kali gnda ooo
!!


Aku rasa apa yg mencabar utk ramadhan tahun ni bagi kebnykan lelaki adalah world cup betul 
?.


Part nih wife aku suke pasal aku. Kalau dulu aku tegar gak kaki lepak mamak kalo tengok bola ni. 
Tapi skang dah boleh tukar dah. Apa yg penting famili aku. 
Takkan nak terhegeh-hegeh nk bwk berbondong- bondong anak bini aku pergi lepak. Tambahan orang yang tgk bola ni kebanyakan tgk asap sekali. haha. 

Even kat rumah pun aku tak tgk melainkan aku dok rumah nekmi. Mak mertua aku. hehe. 

Tak salah aku ada sekali khutbah jumaat   ada cerita pasal ni.
Bola bola jugak. tapi taksalah kita tahajud dlu sblum tgk bola kan? kalau kita boleh luangkan 90minit tgk bola takkan 5minit nk solat 2 rakaat sujud mintak ampun pun takde masa kan
? hehe. 
Jom improve diri. build it better
!

pesanan buat diri sndiri jugak ni. nampak sangat kurang pergi majlis ilmu.  Ada pun time khutbah jumaat aje. huhu

No comments:

Post a Comment