Wednesday 5 June 2013

Dah ready ke nak jadi Baba?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah .

13 Mei yg lepas syifa' genap setahun. Wowwww. Amazing gila pengalaman dah jadi baba Syifa' selama setahun ini. Korang ready tak nak jadi Baba??

Soalan dibawah ditujukan khas untuk para ayah.

Korang ready tak nak jaga malam?
Korang ready tak nak tukar pampers baby?
Korang ready tak nak basuh berak baby?
Korang ready tak kereta korang jadi tempat mainan anak korang , tempat anak korang makan sepah sepah , diapers changing room?
Yg paling best korang ready tak nak terima kalau anak korang berak atas seat kereta?.

hahahahahhaha

Soalan diatas tidak berniat pun nak takutkan bakal bapa sekalian.Cuma korng ke thu camne nk handle. It's simple. Korang mesti ada FIRST TIME. Memang susah. Tapi aku pernah belajar dulu .

EVERYONE HAS THEIR FIRST TIME.

Memang FIRST TIME tukar pampers FIRST TIME basuh berak baby.

Tak perlu sgt kalo korang nk tukar pamper cam mamat bawah nih


korang kena paham.betul betul


Alhamdulillah. aku lelaki tulen. haha. Sebenarnya, Jadi baba nih sgt seronok. Memang challenging tapi kita mesti tempuh juga. Sebenarnya anything kita start dengan DECISION. Aku dah DECIDE aku kawen awal. Aku DECIDE aku nk jadi baba yg baik. Aku DECIDE nak ada masa yg banyak dengan wife dan syifa'.
DECISION aku yg buat aku kuat balik.

And kalo tanpa wife yg sgt supporting nih aku pun tak g jauh mana. Wife aku sabar sangat ngn aku(eh yeeeekeee), hahah. Thanks wife.


Gambar masa awal awal kawen dulu. 


Gambar masa kendur abg alvi.
Bezakan gmabr kat atas ngn kat bawah tuh

Kesempatan nih gak aku nk ucapkan happy 1st Anniversary pada wife yg ku cintai semoga terus kekal happy and cantik and cute sentiasa. I love u both.....

1 comment:

  1. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    ReplyDelete